Még egy napig szavazhattok ránk a Legjobb Ügyfélélmény Díj versenyen

Mint minden szolgáltatást nyújtó cégnek, nekünk is nagyon fontos ügyfeleink elégedettsége. Igyekszünk nap mint nap tenni azért, hogy minél profibb és élvezhetőbb programokon vehessetek részt. Az, hogy így állunk hozzá kevés: a cél az, hogy ti is ezt tapasztaljátok amikor kapcsolatba léptek velünk.

Az elmúlt év tapasztalatai azt mutatják, munkánk teljes mértékben megtérül, ugyanis az általatok kitöltött elégedettségi kérdőívek alapján szolgáltatásunk színvonala nagyon közel áll a 10-hez! 🙂 Ha már jártál nálunk, remélhetőleg te is ezt tapasztaltad! Amennyiben részt vettél CashFlow Mágnes Klubtalálkozó rendezvényünkön és van rólunk véleményed, kérjük töltsd ki az alábbi linken található egyperces kérdőívet. https://bixindex.hu/bix-profil/cash-flow-magnes-kft

Most azért is jelent nekünk különösen sokat, mert elindultunk a BIX értékelő oldal „Legjobb Ügyfélélmény Díj 2019” versenyén, ahol szeretnénk a lehető legjobban szerepelni. A kitöltők között szuper ajándékokat sorsolnak ki, érdemes értékelni! A kitöltések 2019.11.22-éig számítanak a megmérettetésbe, tehát ha támogatni kívánjátok a CashFlow Mágnes Klubtalálkozót, kérjük töltsétek ki még ma! 🙂

Fontos nekünk a kommunikáció, és legfőképp az, hogy bármilyen szintű elégedetlenségről szeretnénk elsőkézből értesülni – hogy mihamarabb javítani tudjunk az esetleges problémán. Így hát a továbbiakban is várjuk visszajelzéseiteket!

Az eddigi kitöltőknek nagyon köszönjük a támogatást, és igyekszünk tartani a színvonalat! 🙂

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook
Youtube
Instagram